مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 10:402021-01-10سياسي

موفقیت های طرح شهید سلیمانی ملموس است


معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان گفت: در حال حاضر با تلاش ها و اقدامات انجام شده در استان به اهداف مورد نظر طرح شهید قاسم سلیمانی رسیده ایم و موفقیت های این طرح نمایان است.

- ایسنا/زنجان معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان گفت: در حال حاضر با تلاش ها و اقدامات انجام شده در استان به اهداف مورد نظر طرح شهید قاسم سلیمانی رسیده ایم و موفقیت های این طرح نمایان است.

عباس بابایی ظهر امروز (21 دی ماه) در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا که در محل استانداری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر موفقیت های طرح شهید قاسم سلیمانی نمایان بوده و به اهداف مورد نظر این طرح رسیده ایم و امید است موفقیت های بیشتری را کسب کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی از اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی، پیشگیری از شیوع پیک چهارم بیماری کرونا در استان تا زمان رسیدن واکسن کرونا به کشور است، افزود: گفتنی است بسیجیان همواره بدون ادعا در صحنه حضور دارند.

این مسئول با بیان اینکه با ثبت واکسن کرونا به نام ایران از این پیچ تاریخی هم خواهیم گذشت، خاطرنشان کرد: با وجود تحریم های ظالمانه علیه نظام اسلامی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، وضعیت ایران به مراتب بهتر از سایر کشورها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت های طرح شهید سلیمانی ملموس است

موفقیت های طرح شهید سلیمانی ملموس است