مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 10:252021-01-10سياسي

رفع مشکلات اورژانس 115 بخش ارم و بوشکان در اولویت قرار می گیرد


رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: رفع مشکلات اورژانس 115 بخش ارم و بوشکان دشتستان در اولویت قرارمی گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید کشمیری ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از پایگاه های اورژانس 115 بخش ارم و بوشکان شهرستان دشتستان با حضور نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از اقدامات خوبی که در دو بخش ارم و بوشکان انجام گرفته، استقرار دو دستگاه آمبولانس 315 کمک دار مجهز به دستگاه ونتیلاتور و دسی شوک است که به لحاظ موقعیت جغرافیایی و صعب العبور بودن این دو بخش در اعزام و نجات بیماران و همچنین ارائه خدمات درمانی تخصصی بسیار نقش مهمی داشته است.

وی تصریح کرد: پیگیری خرید یک دستگاه آمبولانس مجهز به دستگاه ونتیلاتور و دسی شوک جهت پایگاه اورژانس 115 بوشکان در دستور کار قرار گرفته است که باهمت و تلاش نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی امیدوارم به زودی محقق شود و این آمبولانس در اختیار اورژانس 115 بوشکان قرار گیرد.

کشمیری اظهار کرد: زمین جهت احداث ساختمان اورژانس 115 مهیا و با پیگیری اعتبار آن، عملیات اجرایی آن در آینده ای نزدیک کلنگ زنی خواهد شد.

وی بیان کرد: ساخت پایگاه اورژانس جاده ای و تأمین آمبولانس روستای دهرود سفلی با پیگیری مسئولین شهرستان باید انجام شود تا بیماران جهت اعزام با مشکل مواجه نشوند و خدمات دهی به نحو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات اورژانس 115 بخش ارم و بوشکان در اولویت قرار می گیرد

رفع مشکلات اورژانس 115 بخش ارم و بوشکان در اولویت قرار می گیرد