مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 10:252021-01-10سياسي

کیفیت خدمات سلامت در بخش های ارم و بوشکان ارتقا یابد


نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می رود با تقویت زیرساخت ها، کیفیت خدمات سلامت در بخش های ارم و بوشکان ارتقا یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم رضایی ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه های اورژانس 115 بخش بوشکان اظهار داشت: از همه ظرفیت ها برای بهبود زیرساخت های بهداشتی و درمانی در این مناطق باید استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: بخش های ارم و بوشکان با مرکز استان و مرکز شهرستان فاصله زیادی دارند و باید امکانات مناسبی در حوزه بهداشت و درمان برای مردم مردم این مناطق فراهم شود.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اقدامات خوبی تاکنون در این زمینه انجام شده است و امیدواریم با تکمیل طرح های در دست اجرا و اجرای طرح های جدید شاهد بهبود این وضعیت باشیم.

توسعه زیرساخت ها در بوشکان رییس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر نیز اظهار داشت: با تجهیز مراکز خدمات جامع سلامت بخش بوشکان به تجهیزات مدرن پزشکی کیفیت خدمات سلامت در بخش بوشکان ارتقاء می یابد.

سعید کشمیری بیان کرد: با توجه به جمعیت شهر بوشکان و فاصله آن تا مرکز شهرستان، توسعه اتاق بستری و اتاق CPR می تواند اعزام بیماران را کاهش دهد و بیماران می توانند در کمترین زمان از خدمات درمانی بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت خدمات سلامت در بخش های ارم و بوشکان ارتقا یابد

کیفیت خدمات سلامت در بخش های ارم و بوشکان ارتقا یابد