مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 09:502021-01-10سياسي

فعالیت مجدد پایگاه اهداء خون ثامن مشهد


مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی گفت: پایگاه ثامن مشهد در اطراف حرم مطهر رضوی از امروز، یکشنبه، 21 دی ماه فعالیت خود را مجدد آغاز کرده و در انتظار داوطلبان اهداء خون است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی گفت: پایگاه ثامن مشهد در اطراف حرم مطهر رضوی از امروز، یکشنبه، 21 دی ماه فعالیت خود را مجدد آغاز کرده و در انتظار داوطلبان اهداء خون است.

مجید عبدالهی اظهار کرد: از زمان انتشار ویروس بیماری کووید 19 و بسته شدن درهای حرم مطهر رضوی پایگاه ثامن نیز تعطیل شده بود.

مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی ادامه داد: پایگاه ثامن واقع در ابتداء بازارچه شهید آستانه پرست پارکینگ شماره چهار حرم مطهر رضوی در روزهای فرد از ساعت 8 الی 13 پذیرای اهداکنندگان خون است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی، وی بیان کرد: این پایگاه با 16 تخت در فضایی به مساحت 200 متر مربع با هزینه 5 میلیارد ریال در جوار بارگاه منور رضوی احداث شده است.

عبدالهی عنوان کرد: اداره کل انتقال خون خراسان رضوی تامین خون 61 بیمارستان در این استان را بر عهده دارد و این در حالی است که اکنون میزان ذخایر خونی استان وضعیت مطلوبی ندارد.

مدیر کل انتقال خون استان از داوطلبان اهداء خون در تمام گروه های خونی خواست با مراجعه به پایگاه های اهداءخون به کمک بیماران نیازمند بشتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مجدد پایگاه اهداء خون ثامن مشهد

فعالیت مجدد پایگاه اهداء خون ثامن مشهد