مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 09:352021-01-10بين الملل

شورای انتقالی جنوب یمن خواستار دریافت تسلیحات پیشرفته از ائتلاف سعودی شد


شورای انتقالی جنوب یمن وابسته به امارات از ائتلاف سعودی خواست تا شبه نظامیان تحت فرمان آن را به تسلیحات پیشرفته مجهز کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه موسوم به شورای انتقالی جنوب در یمن که از حمایت امارات برخوردار است، از ائتلاف عربی تحت رهبری عربستان سعودی خواست که توانمندی نیروهای تحت فرمان این گروه را با تسلیحات پیشرفته افزایش دهد.

لطفی شطاره عضو هیأت رییسه شورای انتقالی جنوب یمن ، طی پستی در توییتر در کمتر از 24 ساعت پس از اظهارات عیدروس الزبیدی رییس این شورا، بار دیگر بر ضرورت جدایی جنوب از شمال یمن تاکید کرد.

وی با اتهام زنی مجدد علیه انصارالله و نادیده گرفتن جنایات ائتلاف سعودی - اماراتی در تجاوز به یمن نوشت: زمان آن فرا رسیده که ائتلاف عربی نحوه تعامل با شورای انتقالی را که شریک صادق و قدرتمند او است، با تقویت توانمندی های نظامی آن برای کنترل جنایت حوثی ها، تغییر دهد.

شطاره با تاکید بر ضرورت تسلیح بیشتر شبه نظامیان شورای انتقالی در شهر عدن و سایر استانهای جنوبی تاکید کرد: جنایت هدف قرار گرفتن فرودگاه عدن، وحشتناک بود و باید جنوب یمن به سامانه های پدافند موشکی مجهز شود و نیروهای مسلح جنوب به سلاح های پیشرفته مجهز شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای انتقالی جنوب یمن خواستار دریافت تسلیحات پیشرفته از ائتلاف سعودی شد

شورای انتقالی جنوب یمن خواستار دریافت تسلیحات پیشرفته از ائتلاف سعودی شد