مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 09:352021-01-10اقتصادي

وجود دلالان برای فروش تولیدات کسب و کارهای خانگی از نقاط ضعف این عرصه است


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: وجود دلالان و واسطه ها جهت فروش تولیدات کسب و کارهای خانگی از جمله نقاط ضعف متقاضیان راه اندازی کسب و کار خانگی است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: وجود دلالان و واسطه ها جهت فروش تولیدات کسب و کارهای خانگی از جمله نقاط ضعف متقاضیان راه اندازی کسب و کار خانگی است.

مجید صفایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: نظارت و ارزیابی، آموزش های صحیح و اصولی و بنیادی، دسترسی به بازارهای فروش، حمایت های مالی از طریق پرداخت تسهیلات به افراد واجد شرایط، جلوگیری از هدر رفت سرمایه با پرداخت تسهیلات به افراد صلاحیت های لازم را دارند و جلوگیری از مدرک گرایی در توسعه مشاغل خانگی این استان موثر هستند.

وی اظهارکرد: بدلیل اجرای نادرست قوانین و مقررات موجود، مشاغل خانگی در استان ما موفق نخواهد بود و کسب و کارهای خرد و خانگی بی انگیزه و در نهایت فراموش خواهند شد و یا علاقمندان کمی تمایل به این گونه کسب و کارها را نشان داد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: آموزش و توانمندسازی، ایجاد شبکه کسب و کار، توجه به بازاریابی و فروش محصولات، اعطای تسهیلات و حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود دلالان برای فروش تولیدات کسب و کارهای خانگی از نقاط ضعف این عرصه است

وجود دلالان برای فروش تولیدات کسب و کارهای خانگی از نقاط ضعف این عرصه است