مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 09:252021-01-10سياسي

تشکیل انجمن طراحان لباس کودک ونوجوان /گنبد مینا میزبان لباس کودک


دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور اعلام کرد: بنا به درخواست فعالان عرصه مد و لباس انجمن طراحان لباس کودک و نوجوان تشکیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست نهایی شورای هماهنگی و سیاستگذاری سومین جشنواره ملی لباس کودک و نوجوان ، برگزار شد.

در این نشست، سیده مرضیه شفاپور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور از دریافت 720 اثر علی رغم شرایط خاص کرونایی امسال خبر داد و گفت: دریافت این تعداد آثار ارزنده نشان دهنده این است که تا این مرحله جشنواره به خوبی کار خود را انجام داده و اطلاع رسانی و تعامل خوبی با گروه های مختلف این حوزه برقرار شده است.

شفاپور ضمن ابراز خرسندی از حضور طراحان، تولید کنندگان و دانشگاهیان در کنار هم در این جشنواره، گفت: سه بخش مهمی که می تواند در حوزه لباس کودک و نوجوان تحول ایجاد کند امسال در جشنواره لباس کودک گرد هم آمده اند.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس با اشاره به برگزاری ورک شاپ های آموزشی موفق در این جشنواره، گفت: در حال حرکت به سمتی هستیم که نوجوانان ایران با افتخار لباس برند ایرانی را بپوشند و سلامت لباس ها اولویت طراحان و تولیدکنندگان باشد.

وی از همکاری دو دانشگاه موفق در حوزه مد و لباس با جشنواره، همکاری مؤسسات طراحی، همکاری اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان پوشاک و دبیری موفق غزال بهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل انجمن طراحان لباس کودک ونوجوان /گنبد مینا میزبان لباس کودک

تشکیل انجمن طراحان لباس کودک ونوجوان /گنبد مینا میزبان لباس کودک