مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 09:102021-01-10سياسي

پیشنهاد تأسیس موزه یا بنیاد فردوسی در محل کتابخانه استاد مینوی


در نشست مشترک پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با مسئولان شهرداری و شورای شهر تهران پیشنهاد تأسیس موزه یا بنیاد فردوسی در محل کتابخانه ی استاد مینوی مطرح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست مشترک پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با مسئولان شهرداری و شورای شهر تهران در خصوص مسائل کتابخانه ی استاد مینوی در محل این کتابخانه برگزار شد.

در ابتدای این نشست حاضرین در جلسه از مجموعه های مختلف کتابخانه استاد مینوی و استاد دانش پژوه بازدید به عمل آوردند، سپس قبادی، رییس پژوهشگاه، ضمن آرزوی سلامتی برای همه ی بیماران، درباره ی اهمیت کتابخانه ی استاد مینوی و تلاش های پژوهشگاه باوجود برخی مشکلات و کمبودها نکاتی را درخصوص توسعه و تجهیز کتابخانه، مطرح کرد.

در ادامه حمیدرضا رادفر، مدیر کتابخانه، مرکز اسناد و اطلاعات علمی پژوهشگاه در مورد پیشینه، اهمیت، نحوه ی سازماندهی و خدمات رسانی کتابخانه و تلاش هایی که در چند سال گذشته برای بهبود شرایط عمرانی و توسعه ی خدمات و فعالیت های پژوهشی در این کتابخانه شده است، سخن گفت.

دکتر ملایی توانی، معاون پژوهش و تحصیلات تکمیلی نیز در ادامه ضمن پرداختن به اهمیت این کتابخانه و منابع آن، پیشنهاد ایجاد بنیاد فردوسی یا مطالعات فردوسی در این مکان را ارائه دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد تأسیس موزه یا بنیاد فردوسی در محل کتابخانه استاد مینوی

پیشنهاد تأسیس موزه یا بنیاد فردوسی در محل کتابخانه استاد مینوی