مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 08:402021-01-10اقتصادي

ورود آستان قدس با نگاه اقتصادی به منظور ایجاد درآمد پایدار برای خراسان شمالی


ورود آستان قدس برای تعریف و اجرای پروژه های جدید با نگاه اقتصادی در خراسان شمالی موجب ایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای مردم استان خواهد شد.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: ورود آستان قدس برای تعریف و اجرای پروژه های جدید با نگاه اقتصادی در خراسان شمالی موجب ایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای مردم استان خواهد شد.

محمد علی شجاعی در مدیر عامل بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی، گفت: با توجه به کمبودهای مالی دولت تلاش کردیم با حضور مسئولان مختلف کشوری در استان و انعقاد تفاهم نامه های گوناگون نداشته های استان در بخش های مختلف را تامین کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، وی با تاکید بر پیگیری استان برای اجرای تفاهم نامه ها و تخصیص اعتبارات مربوط، افزود: به دنبال انجام امور عام المنفعه از سوی آستان قدس در استان نیستیم بلکه می خواهیم آستان قدس با نگاه اقتصادی و بررسی ظرفیت شهرستان ها به حوزه های مختلف ورود کند تا نتیجه این حضور ایجاد اشتغال و درآمد پایدار و رونق وضعیت اقتصادی برای مردم استان باشد.

شجاعی با بیان اینکه خراسان شمالی در محصولات کشاورزی دارای رتبه های برتر در سطح کشور است، افزود: این استان دارای رتبه ششم انگور، سوم زعفران و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود آستان قدس با نگاه اقتصادی به منظور ایجاد درآمد پایدار برای خراسان شمالی

ورود آستان قدس با نگاه اقتصادی به منظور ایجاد درآمد پایدار برای خراسان شمالی