مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 08:202021-01-10سياسي

تشریح فعالیت های قرارگاه جهادی دست سلیمانی در بخش غیزانیه


سیدحسن موسوی نژاد، مسئول قرارگاه جهادی دست سلیمانی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص فعالیت جهادگران این قرارگاه در مناطق محروم خوزستان گفت: - مسئول قرارگاه جهادی دست سلیمانی گفت: جهادگران این قرارگاه مدتی است که در بخش غیزانیه مستقر هستند و به ارائه خدمات عمرانی، فرهنگی و غیره به مردم می پردازند.

سیدحسن موسوی نژاد، مسئول قرارگاه جهادی دست سلیمانی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص فعالیت جهادگران این قرارگاه در مناطق محروم خوزستان گفت: جهادگران قرارگاه دست سلیمانی مدتی است که در بخش غیزانیه مستقر هستند و در عرصه های مختلف به خدمت رسانی به مردم می پردازند.

موسوی نژاد با بیان اینکه دانشجویان جهادگر هم از سوی این قرارگاه به بخش غیزانیه اعزام شدند، افزود: به همت اعضای قرارگاه جهادی دست سلیمانی تاکنون دو مخزن آب در دو روستای غیزانیه به بهره برداری رسیده است.

مسئول قرارگاه جهادی دست سلیمانی ادامه داد: همچنین، مراحل بهره برداری از سه مخزن آب دیگر در بخش غیزانیه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه جهادگران این قرارگاه به ارائه خدمات فرهنگی، معیشتی و غیره هم به مردم این منطقه پرداختند، یادآور شد: توزیع 4500 بسته معیشتی، توزیع بسته های لوازم التحریر و اهدای 10 تبلت به دانش آموزان نیازمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح فعالیت های قرارگاه جهادی دست سلیمانی در بخش غیزانیه

تشریح فعالیت های قرارگاه جهادی دست سلیمانی در بخش غیزانیه