مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 08:202021-01-10سياسي

طرح سوال از وزیر علوم درباره مسدود کردن دسترسی به متون پایان نامه ها


یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از طرح سوال خود از وزیر علوم درباره علت مسدود کردن دسترسی جامعه علمی کشور به متون پایان نامه ها و رساله ها در پایگاه علمی کشور خبر داد.

- یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از طرح سوال خود از وزیر علوم درباره علت مسدود کردن دسترسی جامعه علمی کشور به متون پایان نامه ها و رساله ها در پایگاه علمی کشور خبر داد.

مجتبی توانگر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بیش از دو هفته پیش در نامه ای به آقای منصورغلامی وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری خواستار رفع مسدودیت دسترسی جامعه علمی کشور به متون پایان نامه ها و رساله ها در پایگاه علمی کشور شدم که مغایر قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات است.

وی افزود: با کمال تاسف در این مدت اقدامی در جهت رفع این اقدام غیرقانونی از سوی وزیر علوم انجام نشد بنابراین امروز سوال از وی را کلید زدم.

امیدوارم تا فرصت طرح سوال، وزیر علوم به رفع مسدودیت اقدام کند.

به گفته توانگر در متن سوال وی از وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری آمده است: با عنایت به اصل(88) قانون اساسی مبنی بر صلاحیت طرح پرسش از وزیر توسط نمایندگان مجلس و با توجه به مسدود نمودن دسترسی جامعه علمی کشور به تمامی متون، پایان نامه ها و رساله ها در پایگاه اطلاعات علمی ایران(گنج) از اول دیماه سال جاری به استناد ماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سوال از وزیر علوم درباره مسدود کردن دسترسی به متون پایان نامه ها

طرح سوال از وزیر علوم درباره مسدود کردن دسترسی به متون پایان نامه ها