مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 07:552021-01-10اقتصادي

کشف و ضبط 28 تن انواع روغن نباتی احتکارشده در ارومیه


سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از کشف و ضبط 28 تن انواع روغن نباتی از 2 انبار مختلف در ارومیه خبر داد.

- ایرج مرندی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه  28 تن انواع روغن نباتی از 2 انبار مختلف در ارومیه کشف و ضبط شده است اظهار داشت: طی بازرسی از انبارهای کالاهای اساسی سطح ارومیه 19 تن انواع روغن نباتی مایع و جامد که در یکی از انبارها احتکار شده بود، کشف شد.

وی ادامه داد : پرونده احتکار 2 میلیارد و 272 میلیون ریالی این انبار پس از تکمیل برای رسیدگی و صدور حکم نهایی به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تصریح کرد: همچنین در بازرسی دیگری، 9 هزار و 640 کیلو گرم روغن نباتی و تعداد یک هزار و 928 حلب 5 کیلویی از انبار دیگری کشف شد که ارزش آن به یک میلیارد و 359 میلیون ریال می رسید.

مرندی یادآور شد: از ابتدای امسال 12 فقره پرونده احتکار به ارزش 23 میلیارد و 528 میلیون ریال در استان تشکیل شده که در حال رسیدگی در تعزیرات حکومتی است.

وی خاطرنشان کرد: اقلام احتکاری کشف شده طی امسال شامل انواع خودرو، سیمان، روغن موتور، روغن نباتی، لاستیک، آرد، برنج و شکر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط 28 تن انواع روغن نباتی احتکارشده در ارومیه

کشف و ضبط 28 تن انواع روغن نباتی احتکارشده در ارومیه