مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 07:402021-01-10حوادث

کشف و ضبط مقادیر زیادی سیلندر گاز غیرمجاز در زاهدان و نقطه صفر مرزی


روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از کشف و ضبط مقادیر زیادی سیلندرگاز غیرمجاز در زاهدان و هیرمند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، بر اساس این گزارش؛ پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان در راستای صیانت از حقوق عامه و حمایت از مصرف کنندگان واقعی سوخت به ویژه در فصل سرما، شناسایی انبارهای غیرمجاز ذخیره سیلندرگاز در استان را به صورت جدی در دستور کار قرار دادند.

در این گزارش آمده است؛ پس از وصول گزارشات مردمی به ستاد خبری 114سازمان اطلاعات سپاه استان، یک انبار غیرمجاز در حاشیه شهر زاهدان شناسایی و در بازرسی بعمل آمده تعداد زیادی سیلندر گاز قاچاق ضبط شد.

در ادامه این گزارش آمده است؛ همچنین پاسداران گمنام امام زمان در شهرستان هیرمند نیز تعداد قابل توجهی سیلندر گاز که افراد سودجو قصد انتقال آن به کشور همسایه را داشتند کشف و توقیف کردند.

روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: صیانت از حقوق عامه و مبارزه با قاچاقچیان و کسانی که در شرایط کنونی جامعه قصد تحصیل مال نامشروع با فشار به شهروندان را دارند با جدیت برخورد می کند و همشهریان نیز می توانند در صورت مشاهده موارد مشابه مراتب را از طریق شماره تلفن 114 ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه استان اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط مقادیر زیادی سیلندر گاز غیرمجاز در زاهدان و نقطه صفر مرزی

کشف و ضبط مقادیر زیادی سیلندر گاز غیرمجاز در زاهدان و نقطه صفر مرزی