مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 07:352021-01-10سياسي

استخدام نیروهای بومی در اولویت دستگاه ها و آموزش و پرورش قرار می گیرد


نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: استخدام نیروهای بومی در اولویت دستگاه ها و مجموعه آموزش و پرورش قرار گرفته و به هیچ وجه اجازه تغییر رویه در این حوزه را نخواهیم داد.

- ایسنا/اردبیل نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: استخدام نیروهای بومی در اولویت دستگاه ها و مجموعه آموزش و پرورش قرار گرفته و به هیچ وجه اجازه تغییر رویه در این حوزه را نخواهیم داد.

میرغنی نظری 21 دی ماه در جلسه بررسی مشکلات شهرستان خلخال اظهار کرد: اشتغال جوانان منطقه هدف گذاری اصلی ما در مجلس و همچنین توجه جدی دولت است که ما با کمک شرکت های سرمایه گذار نظیر ایدرو، ایمیدرو، بنیاد مستضعفان و شستا تلاش می کنیم تا زمینه تحول اقتصادی در منطقه و ایجاد فرصت های اشتغال برای جوانان را فراهم کنیم.

وی به پایین بودن آمار استخدام دستگاه های دولتی اشاره کرد و گفت: تلاش ما بر این است تا با جذب سرمایه گذاران کارخانه هایی نظیر سیمان سفید خلخال را راه اندازی کنیم تا از این طریق فرصت اشتغال برای جوانان منطقه به شکل پایدار فراهم آید.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی ضرورت پرداخت تسهیلات وام اشتغال روستایی را برای صنایع دستی، فرشبافی و همچنین صنایع تبدیلی و تکمیلی ضروری دانست و تصریح کرد: باید در کنار کوچک سازی دولت، به توانمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام نیروهای بومی در اولویت دستگاه ها و آموزش و پرورش قرار می گیرد

استخدام نیروهای بومی در اولویت دستگاه ها و آموزش و پرورش قرار می گیرد