مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 07:302021-01-10سياسي

لزوم مرمت دارالفنون و تسهیل بازدید شهروندان و گردشگران از دفتر کار امیر کبیر


رییس کمیته بودجه شورای شهر تهران بر لزوم ورود شهرداری تهران به مرمت مدرسه دارالفنون و تسهیل بازدید شهروندان و گردشگران از دفتر کار امیر کبیر تاکید کرد.

- رییس کمیته بودجه شورای شهر تهران بر لزوم ورود شهرداری تهران به مرمت مدرسه دارالفنون و تسهیل بازدید شهروندان و گردشگران از دفتر کار امیر کبیر تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید فراهانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به سالروز شهادت امیرکبیر گفت: امروز مهم ترین نمادهای به جا مانده از تلاش های امیرکبیر مدرسه دارالفنون و دفتر کارش است که متاسفانه به جای اینکه در اختیار وزارت میراث فرهنگی باشد اولی در اختیار آموزش و پرورش و دیگری در اختیار پلیس است که از آن به عنوان دفتر و یا محل استقرار پلیس در بازار استفاده می کنند.

فراهانی با بیان اینکه سال گذشته در این خصوص هم تذکر دادم و گفتم شهرداری تهران مسئولیت دارد تا در راستای مرمت و بازسازی این مدرسه تاریخی که عملا آغاز نظام آموزشی مدرن در کشور است، کمک کند تا تاریخ و هویت نظام آموزشی در تهران زنده شود، ادامه داد: در این شرایط می تواند برای گردشگران داخلی و خارجی هم بسیار جذاب باشد و تلاش برای احیای مناسب این مدرسه کمترین کار ما برای زنده نگه داشتن نام امیر کبیر است و از شهرداری تهران می خواهم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مرمت دارالفنون و تسهیل بازدید شهروندان و گردشگران از دفتر کار امیر کبیر

لزوم مرمت دارالفنون و تسهیل بازدید شهروندان و گردشگران از دفتر کار امیر کبیر