مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 07:252021-01-10سياسي

«غلامحسین دهقان آزاد» به خیل شهدای مدافع حرم پیوست


سردار«غلامحسین دهقان آزاد» از یادگاران دوران دفاع مقدس از استان البرز و از مدافعان حرم پس از سال ها تحمل درد و رنج ناشی از عوارض شیمیایی به همرزمان شهیدش پیوست.

- کرج - سردار غلامحسین دهقان آزاد از یادگاران دوران دفاع مقدس از استان البرز و از مدافعان حرم پس از سال ها تحمل درد و رنج ناشی از عوارض شیمیایی به همرزمان شهیدش پیوست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار غلامحسین دهقان آزاد از یادگاران دوران دفاع مقدس از استان البرز و از مدافعان حرم پس از سال ها تحمل درد و رنج ناشی از عوارض شیمیایی به همرزمان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع پیکر پاک این شهید گران قدر سه شنبه 23 دی ماه هم زمان با ایام عزاداری صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (س) از ساعت 9:30 به صورت خودرویی از مقابل منزل شهید واقع در شاهین ویلا، شهرک یاس، گلسار دوم غربی به سمت امام زاده محمد (ع) تشییع و در گلزار شهدای این مکان مقدس به خاک سپرده خواهد شد.

گفتنی است شهید والامقام سردار غلامحسین دهقان آزاد از یادگار دوران دفاع مقدس، متولد شهریورماه 1341 در ساوجبلاغ پس از سال ها مجاهدت و ایثارگری در راه دفاع از ارزش های نظام و انقلاب و حضور در جبهه های حق علیه باطل سرانجام 20 دی ماه سال 99 پس از سال ها مبارزه با گروه های تکفیری در سوریه دعوت حق را لبیک و به خیل شهدای مدافع حرم پیوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«غلامحسین دهقان آزاد» به خیل شهدای مدافع حرم پیوست

«غلامحسین دهقان آزاد» به خیل شهدای مدافع حرم پیوست