مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 06:402021-01-10سياسي

برنامه ریزی برای برگزاری انتخاباتی پرشور در هرمزگان آغاز شده است


مدیرکل سیاسی و انتخابات و تقسیمات استانداری هرمزگان گفت: برنامه ریزی جهت برگزاری انتخاباتی پرشور در هرمزگان آغاز شده است تا بتوانیم بسترهای مناسب فنی و نرم فزاری را برای این منظور فراهم کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جاسک، احمد نفیسی در مراسم معارفه بخشدار جدید لیردف در شرقی ترین منطقه هرمزگان اظهار کرد: بزرگ ترین سرمایه کشور، سرمایه های اجتماعی آن هستند.

مردمی که مانند طلا و نقره اند و اگر مدیری بتواند بخوبی از این ظرففیت های انسانی بهره بگیرد، موفقیت های بزرگی بدست خواهد آورد.

وی با اشاره به نگاه متعادل استاندار هرمزگان به همه احزاب، سلایق و اندیشه ها و افکار در استان، افزود: یکی از موضوعات مهمی که در هرمزگان به خوبی به چشم می خورد، استفاده از ظرفیت با ارزش بانوان در حوزه های مدیریتی است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان در خصوص توسعه شهرستان جاسک نیز عنوان داشت: زمانی  توسعه اتفاق می افتد که در جهت توانمند سازی نیروهای بومی منطقه نیز اقداماتی صورت گیرد که از طریق مجمع نمایندگان و طرح استفاده 20درصدی نیروهای بومی در پروژه ها، پیگیری های مستمری داشته ایم و این مهم به ثمر نشسته است.

نفیسی خاطرنشان کرد: تامین امنیت ، توجه و رسیدگی به مشکلات مردمی بویژه معیشتی، توجه به رعایت پروتکل های بهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای برگزاری انتخاباتی پرشور در هرمزگان آغاز شده است

برنامه ریزی برای برگزاری انتخاباتی پرشور در هرمزگان آغاز شده است