مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 06:052021-01-10اقتصادي

صدور سند هتل عباسی دردستور کار است/6 هزار رقبه بدون سند در اصفهان


مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان گفت: صدور سند برای هتل عباسی اصفهان در دستور کار است و به زودی سند این هتل صادر خواهد شد.

- علی بهبهانی در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه برای اجرای طرح حدنگار در استان اصفهان نیازمند همکاری بیشتر همه نهادها هستیم، اظهار داشت: این در حالی است که علی رغم تدوین تسهیلات بسیار زیاد برای نهادهای مختلف همکاری جدی در زمینه سند دار شدن املاک دولتی و حتی خصوصی نداشته ایم.

وی با بیان اینکه امروز صدور سند برای املاک استان اصفهان به روز شده است، ابراز داشت: این در حالی است که در ابتدای فعالیت در استان اصفهان با 153 هزار درخواست صدور سند رو به رو بودیم که تنها برای 13 هزار از این درخواست ها عملیات اجرایی آغاز شده بود.

لزوم همکاری بیشتر اوقاف برای سنددار شدن موقوفات مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان با بیان اینکه ادارات اوقاف از جمله سازمان هایی هستند که برای صدور سند برای موقوفات همکاری خوبی را نداشته اند، اضافه کرد: البته طی چهار سال گذشته در این زمینه ورود جدی داشته ایم و همچنان 30 درصد از این رقبات بدون سند هستند.

وی با بیان اینکه تسهیلاتی همچون در اختیار قراردادن مهندسان نقشه بردار به صورت رایگان، پرداخت اضافه کار به کارکنان ثبت اسناد در استان اصفهان برای صدور اسناد مالکیتی موقوفات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور سند هتل عباسی دردستور کار است/6 هزار رقبه بدون سند در اصفهان

صدور سند هتل عباسی دردستور کار است/6 هزار رقبه بدون سند در اصفهان