مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 06:052021-01-10اقتصادي

ایجاد 2000 فرصت شغلی جدید برای مددجویان اردبیلی


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: 2000 فرصت شغلی جدید برای مددجویان تحت حمایت در 9 ماهه نخست سال جاری ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسین دشتی صبح امروز در بازدید از طرح های اشتغال زای کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل با اشاره به اینکه دوهزار نفر از مددجویان تحت حمایت در 9 ماهه نخست سال جاری وارد بازار کار شده اند، اظهار کرد: درصدد هستیم با ایجاد اشتغال مولد، علاوه بر مددجویان تحت حمایت برای سایر افراد جویای کار نیازمند نیز اشتغال مناسب ایجاد شود.

وی با اعلام اینکه بیش از 73 میلیارد و 350 میلیون تومان تسهیلات اشتغال و خودکفایی در 9 ماهه نخست سال جاری به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است، افزود: تسهیلات پرداختی از طریق بانک های عامل و صندوق امداد ولایت در اختیار مددجویان مستعد اشتغال قرار گرفت تا بتوانند شغل های مورد نظر خود را ایجاد کنند.

دشتی بیان کرد: از این تعداد اشتغال ایجاد شده، 960 نفر از مددجویان نیز از طریق طرح راهبری شغلی به بازار کار معرفی شده اند و بیش از 33 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال هم برای اجرای طرح راهبری شغلی به کارفرمایان اعطا شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: برای اثربخشی هر چه بیشتر فرصت های اشتغال، اجرای طرح راهبران شغلی را در دستور کار قرار داده ایم و طرح را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 2000 فرصت شغلی جدید برای مددجویان اردبیلی

ایجاد 2000 فرصت شغلی جدید برای مددجویان اردبیلی