مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 05:402021-01-10اقتصادي

آغاز ارسال پرتقال شب عید از بهمن ماه امسال


مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران گفت: ارسال میوه شب عید به سراسر استان های کشور از 10 تا 15 بهمن ماه امسال خواهد بود که یک ماه زمان می برد.

- محمدرضا شعبانی امروز درباره محصول مرکبات و ذخیره سازی ایام پایانی سال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: استان مازندران تامین کننده حدود 20هزار تن از پرتقال پایان سال شده است.

وی با اشاره به اینکه قیمت پرتقال شب عید10 هزار و 500تومان اعلام شد، افزود: قرار است از باغداران به ازای هر کیلو 10هزار تومان تحویل گرفته شود.

  مدیرعامل اتحادیه باغداران مازندران با بیان اینکه باغدارانی که توان انجام ذخیره سازی را دارند در این طرح شرکت کنند، اضافه کرد: باغدارانی که قصد دارند در این طرح شرکت کرده و می توانند به اتحادیه باغداران در مرکز استان و یا شرکت های تعاونی در شهرستان های مازندران مراجعه کنند.

شعبانی با اعلام اینکه باغداران مازندران  از اول بهمن ماه حضور خود را قطعی کنند، تصریح کرد: ارسال میوه شب عید به سراسر استان های کشور از 10 تا 15 بهمن ماه امسال خواهد بود که یک ماه زمان می برد.

  وی به کیفیت خوب محصولات مرکبات مازندران اشاره کرد و گفت: میزان تولید مرکبات استان مازندران 2 میلیون و 700هزار تن مرکبات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ارسال پرتقال شب عید از بهمن ماه امسال

آغاز ارسال پرتقال شب عید از بهمن ماه امسال