مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 05:152021-01-10سياسي

ریشه های اسراییلی واکسن فایرز/ بنیانگذاران یهودی واکسن آمریکایی را بشناسید +تصاویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سخنان مهم و راهبردی رهبر انقلاب در روز جمعه (19 دی ماه)، فرازهای روشنگری بسیاری در خود داشت، اما آن چه در بیانات ایشان در گفتگوی تلویزیونی با ملت ایران، - دزدی از یهودی حرام است و از غیر یهودی جایز می باشد، چون اموال دیگران مانند رمل های دریا است و هر کس زودتر بر آن دست گذاشت او مالک است.

ربودن اموال دیگران به وسیلهٔ ربا مانعی ندارد، زیرا خداوند شما را به ربا گرفتن از غیر یهودی امر می فرماید.

و البته کتاب تلمود ، که به عقیده ما مسلمانان از بنیان تحریف شده و با شریعت حضرت موسی کلیم الله(ع)، پیامبر اولوالعزم الهی، از بیخ و بن متفاوت است، سرشار از همین نگاه خصمانه، تحقیرآمیز، ضدانسانی و نژادپرستانه نسبت به غیریهودیان است.

نکته این جاست که وقتی یکی یهودی، که این کتاب مقدس و این تلمود تحریف شده را مبنای جهان بینی و عمل خود قرار می دهد، حتی درباره دوستان مسیحی و بودایی و هندو و اصولا هر آیین دیگر، چنین دیدگاهی دارد، مشخص است که نسبت به دشمن دیرین و ایدئولوژیک خود، یعنی باورمندان مذهب شیعه چه خصومت عمیق و بنیادینی دارد.

یک توضیح بسیار مهم درباره ی واکسن های تولیدشده در فایزر و مادرنا وجود دارد و آن این که، این نوع واکسن ها، نسبت به واکسن های شناخته شده قبلی، ساز و کار و مکانیسم عملی کاملا جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه های اسراییلی واکسن فایرز/ بنیانگذاران یهودی واکسن آمریکایی را بشناسید +تصاویر

ریشه های اسراییلی واکسن فایرز/ بنیانگذاران یهودی واکسن آمریکایی را بشناسید +تصاویر