مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 05:052021-01-10اقتصادي

18 روستای شهرستان پلدختر برق دار می شود


احداث شبکه روستایی منطقه صعب العبور تخت چان منجر به برق دار شدن 18 روستای شهرستان می شود.

- ایسنا/لرستان مدیر شرکت توزیع برق پلدختر گفت: احداث شبکه روستایی منطقه صعب العبور تخت چان منجر به برق دار شدن 18 روستای شهرستان می شود.

محمدطاها متش پور در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه امسال با پیگیری های کاظمی نماینده شهرستان و مدیرعامل شرکت برق پروژه برق رسانی به روستاهای وران ماهور به بهره برداری رسید، اظهار کرد: برای برق رسانی به این مناطق که تا پیش از این از نعمت برق بی نصیب بودند بیش از 5000 متر شبکه فشار متوسط، 500 متر شبکه فشار ضعیف و 3 دستگاه پست هوایی احداث شد تا چراغ منزل اهالی این روستا برای همیشه روشن شود.

وی با بیان اینکه آغاز عملیات اجرایی احداث شبکه روستایی منطقه صعب العبور تخت چان به طول 20 کیلومتر در نوع خود پروژه ای عظیم محسوب می شود، ادامه داد: این موضوع منجر به برق دار شدن 18 روستا خواهد شد و از جمله اقدامات شاخص شرکت برق لرستان است که تاکنون با حفاری های انجام شده 30 درصد پروژه پیشرفت فیزیکی دارد و چنانچه تا پایان سال مشکلی به وجود نیاید کار برق رسانی را به پایان خواهیم رساند.

مدیر شرکت توزیع برق پلدختر احداث خط دو مداره 22 بهمن و هفت تیر را مهمترین پروژه پلدختر دانست و با بیان اینکه این طرح با جدیت دنبال می شود، تصریح کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 روستای شهرستان پلدختر برق دار می شود

18 روستای شهرستان پلدختر برق دار می شود