مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 04:552021-01-10فرهنگي

چگونه ریخته گری به کمک نمایش عروسکی آمد/ عروسک سازی به سبک اتریشی


علی ابوالخیریان استاد قالب گیری و ریخته گری مکتب تئاتر عروسکی «آران» از خاطره ساخت عروسک های «اپرای مکبث» با تکنیک مشابه اتریشی ها و همکاری اش با بهروز غریب پور گفت.

- علی ابوالخیریان استاد قالب گیری و ریخته گری مکتب تئاتر عروسکی آران از خاطره ساخت عروسک های اپرای مکبث با تکنیک مشابه اتریشی ها و همکاری اش با بهروز غریب پور گفت.

علی ابوالخیریان استاد قالب گیری و ریخته گری که از اعضای گروه تئاتر عروسکی آران به سرپرستی بهروز غریب پور است درباره این توانایی که می توان ترکیبی از هنر و صنعت نامیدش به خبرنگار مهر گفت: به گمان من چه قالب گیری و ریخته گری و چه فنون دیگر از جمله مکانیک، الکترونیک و … می توانند یاری رسان نمایشگران عروسکی در ساخت عروسک باشند که در این میان فن قالب گیری و ریخته گری به خصوص در طراحی چهره عروسک های رئالیستی بسیار به کار خواهد آمد.

این هنرمند که بیشتر در حوزه تئاتر عروسکی فعال است با اشاره ای مختصر به اینکه خود چگونه این فن را آموخته و با هنر ترکیبش کرده است، توضیح داد: دوستی داشتم که مجسمه ساز بود و قالب گیری و ریخته گری می دانست.

در دوره ای به کارگاه او رفت وآمد می کردم و بی اینکه آن زمان بدانم روزی در عروسک سازی به کمکم خواهد آمد، آنچه را می دانست از او آموختم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه ریخته گری به کمک نمایش عروسکی آمد/ عروسک سازی به سبک اتریشی

چگونه ریخته گری به کمک نمایش عروسکی آمد/ عروسک سازی به سبک اتریشی