مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 04:552021-01-10پزشكي

گام بلند دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در تحکیم بنیان خانواده


مدیرگروه سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد از ساخت کلیپ آموزشی مشاوره هنگام ازدواج توسط این دانشکده خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرگروه سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد از ساخت کلیپ آموزشی مشاوره هنگام ازدواج توسط این دانشکده خبر داد.

فهیمه بهزادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دانشکده علوم پزشکی اسدآباد برای نخستین بار به صورت مستقل با ابتکارات خود و ایده نو اقدام به ساخت کلیپ آموزشی مشاوره هنگام ازدواج کرده است.

وی افزود: این کلیپ در راستای ارتقای کیفیت آموزشی کلاس های مشاوره هنگام ازدواج غیرحضوری در شرایط اپیدمی کرونا و تحویل به زوجین به عنوان منبع استاندارد آموزشی در راستای تحکیم بنیان خانواده، سیاست های جمعیتی و کاهش آسیب طلاق تهیه شده است.

بهزادی تصریح کرد: به همت واحد سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشتی فیلمبرداری کلیپ آموزشی چندی پیش با حضور معاونت بهداشتی، کارشناس روانشناسی و کارشناس امور مذهبی انجام گرفت.

وی در ادامه با اشاره به اقدام اخیر دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در رابطه با سیاست های جمعیتی و باروری سالم تصریح کرد: اخیراً به همت رییس گروه سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشتی و رییس هیئت اندیشه ورزان جوان فرمانداری در راس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام بلند دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در تحکیم بنیان خانواده

گام بلند دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در تحکیم بنیان خانواده