مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 04:252021-01-10سياسي

آغاز ساخت مرکز پزشکی قانونی غرب شیراز


طی مراسمی و در راستای اجرای مصوبات سفر رییس قوه قضاییه با فارس، عملیات اجرای احداث ساختمان پزشکی قانونی غرب شیراز آغاز شد.

- ایسنا/فارس طی مراسمی و در راستای اجرای مصوبات سفر رییس قوه قضاییه با فارس، عملیات اجرای احداث ساختمان پزشکی قانونی غرب شیراز آغاز شد.

رییس کل دادگستری استان فارس در مراسم آغاز عملیات اجرایی مرکز پزشکی قانونی غرب شیراز، گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 1300 متر مربع و زیر بنای 800 متر مربع احداث خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری فارس، حجت الاسلام سید کاظم موسوی افزود: مهمترین هدف دستگاه قضا از توسعه فضاهای فیزیکی، ارائه هرچه بهتر خدمات قضایی و در خور شان شهروندان و مراجعان است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه قضایی استان اهتمام ویژه ای در اجرایی ساختن مصوبات سفر رییس قوه قضاییه دارد گفت: این سفر برای استان فارس برکات زیادی را به همراه داشت به نحوی که مصوبات آن علاوه بر مسائل داخلی مجموعه قضایی استان مشکلات سایر نهاد ها و سازمان ها ، تولید کنندگان وهمچنین اقشار گوناگونی را در بر گرفت.

موسوی خاطر نشان کرد: پیش از این نیز طی سه مرحله بخشی از مصوبات سفر ریاست معظم قوه قضاییه به فارس در خصوص جامعه عشایری استان اجرایی شد و درراستای پیگیری از نحوه و کیفیت اجرای این مصوبات این هفته به صورت میدانی با عشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت مرکز پزشکی قانونی غرب شیراز

آغاز ساخت مرکز پزشکی قانونی غرب شیراز