مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 دی 1399 ساعت 02:452021-01-09سياسي

علت عدم اعتماد به واکسن کرونای خود شیفته ترین قدرت دنیا چیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه سلامت گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرزانه فراهانی_ فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص واکسن کرونای آمریکایی و انگلیسی، - جنایات ضد بشری آمریکایی ها به ویژه طی ساله ای اخیر کم نیست و جوامعی که قربانی جهانخواری آمریکا واقع شده اند، هرگز این جنایات را فراموش نمی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه سلامت گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرزانه فراهانی_ فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص واکسن کرونای آمریکایی و انگلیسی، همچون همیشه به وقت و کامل نکات مورد نیاز مسئولان را در بر داشت و مثل همیشه فصل الخطاب همه اما و اگرها و ابهاماتی شد که برای برخی از مسئولان وجود داشت.

آمریکایی ها در حالی از تهیه واکسن کرونا سخن می گویند که همچنان بیشترین آمار ابتلای روزانه افراد به کوید 19 مربوط به ایالت های مختلف این کشور بوده و تعداد جانباختگان مردم در اثر ابتلا به کرونا در آمریکا نیز عددی بالا و قابل توجه است.

حامی قرانیان حقوق بشر آمریکایی کیست؟ بر اساس آمار ارائه شده توسط مسئولان آمریکایی تعداد مبتلایان به کرونا در ایالت های پر جمعیت مانند کالیفرنیا، فلوریدا، نیویورک و تگزاس همچنان روبه افزایش بوده و خبری از واکسن کرونا در این ایالات نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت عدم اعتماد به واکسن کرونای خود شیفته ترین قدرت دنیا چیست؟

علت عدم اعتماد به واکسن کرونای خود شیفته ترین قدرت دنیا چیست؟