مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 23:452021-01-09اقتصادي

کارآفرینی بانوی مازنی با کشت مکانیزه برنج/ افزایش 25 تا 30 درصدی میزان برداشت


بانوی شاخص روستایی سال 99 مازندران درباره درخواستش از مسؤولان نیز اضافه می کند؛ خواست بنده از مسؤولان روان سازی اعمال مقررات قانونی، درک واحترام گذاری ایده های نو، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر،کارآفرینی پدید نوینی است که با نوآوری و خلاقیت نقش موثری در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشورها دارد و محدود به ایجاد کسب و کار جدید نیست و در مشاغل جا افتاده نیز مشاهده می شود .

از آنجا که نیمی از جمعیت کشور را بانوان شکل می دهند جهت دستیابی به توسعه پایدار یک جامعه نیازمند مشارکت زنان در مشاغل و ایجاد امکانات برای این سرمایه های انسانی است.

از این رو به سراغ یکی از بانوان موفق کارآفرین و شاخص روستایی استان مازندران رفتیم تا روند کار او و چگونگی دستیابی به موفقیت در عرصه اشتغال آشنا شویم.

سیما خدادادی سرخی خودش را فرزند جهادگر جانباز مرحوم حاج علی اهل روستای سرخدشت بابلسر و دانشجوی مقطع دکتری تاریخ معرفی می کند و در مورد کاری که انجام می دهد؛ می گوید؛ در راستای توسعه فعالیت های کشاورزی منطقه همچنین تولید محصولات به ویژه برنج، در حال ایجاد بانک نشاء در قالب تعاونی هستم که همه مراحل کاشت، داشت و برداشت مکانیزه راشامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی بانوی مازنی با کشت مکانیزه برنج/ افزایش 25 تا 30 درصدی میزان برداشت

کارآفرینی بانوی مازنی با کشت مکانیزه برنج/ افزایش 25 تا 30 درصدی میزان برداشت