مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 22:152021-01-09فرهنگي

کتاب «ملاصدرا» از سوی انتشارات سوره مهر چاپ شد


مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری لرستان از چاپ کتاب «ملاصدرا» در 206 صفحه و شمارگان یک هزار و 250 نسخه توسط انتشارات سوره مهر خبر داد.

- خرم آباد- مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری لرستان از چاپ کتاب ملاصدرا در 206 صفحه و شمارگان یک هزار و 250 نسخه توسط انتشارات سوره مهر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهیار صادقی شامگاه شنبه در سخنانی از انتشار کتاب ملاصدرا از سوی واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری لرستان خبر داد و اظهار داشت: این کتاب، مبانی حکمی هنر و زیبایی در گستره خیال از نظر ملاصدرا را روایت می کند که توسط زینب ساکی به رشته تحریر درآمده است.

وی گفت: کتاب ملاصدرا در 206 صفحه و شمارگان یک هزار و 250 نسخه توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است.

مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری لرستان با اشاره به برنامه های این واحد تصریح کرد: همچنین در حال حاضر سه پژوهش جهت تبدیل به کتاب درحال بررسی است که پس از تأیید نهایی تا پایان سالجاری منتشر می شوند.

در بخش اول مجموعه ملاصدرا به بررسی مفهوم هنر، زیبایی و خیال در فلسفه غرب پرداخته و دیدگاه کسانی همچون افلاطون، ارسطو و فلوطین مطرح می شود و بحث تا آنجا پیش می رود که فلوطین روایت افلاکی خود از هنر را مطرح می کند و زیبایی حقیقی و هنر برخاسته از آن را حسن معقول در لباس محسوس می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «ملاصدرا» از سوی انتشارات سوره مهر چاپ شد

کتاب «ملاصدرا» از سوی انتشارات سوره مهر چاپ شد