مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 22:152021-01-09سياسي

622 اثر مکتوب در 10 عنوان برنامه ویژه کنگره ملی شهدای لرستان چاپ می شود


تا برگزاری اختتامیه کنگره ملی 6300 شهید لرستان در سال آینده 622 اثر مکتوب در قالب 10 عنوان برنامه چاپ می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد کرم اللهی در جلسه کمیته تألیف، تدوین و نشر کنگره ملی 6300 شهید لرستان اظهار داشت: تا برگزاری اختتامیه کنگره ملی 6300 شهید لرستان در سال آینده چاپ 622 اثر مکتوب در قالب 10 عنوان برنامه شامل روز شمار دفاع مقدس، اطلس دفاع مقدس، زندگینامه شهدای شاخص استان، گاهشمار انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در لرستان، کتب شاخص در حوزه روایتگری دفاع مقدس، نماشنامه، فیلمنامه داستان نویسی شعر و مقاله نویسی تهیه و انتشار می یابد.

وی گفت: همواره تاکید شده که امروزه در فضای فرهنگی، هنری کشور هیچ اندیشه و عملی واجب تر و مهم تر از ثبت و نشر آموزه های دفاع مقدس و والاتر و ارزشمند تر از آن نیست.

مدیرکل حوزه هنری لرستان تصریح کرد: در برگزاری و هماهنگی این مصوبات تلاش بر این بود که به اصل فراگیری و توسعه برنامه ها در سراسر استان با تمرکز بر کار معیار کیفی و تخصصی با عنوان شاخص فعالیت های این کمیته مورد توجه باشد.

کرم اللهی اضافه کرد: وظیفه داریم با استخراج ارزش های عاشورایی مستتر در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ثمره سرخگون این دو معدن و خزانه ی بی بدیل یعنی شهیدان سرافراز زمینه آشنایی رشد و شکوفایی امت اسلامی را فراهم آوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

622 اثر مکتوب در 10 عنوان برنامه ویژه کنگره ملی شهدای لرستان چاپ می شود

622 اثر مکتوب در 10 عنوان برنامه ویژه کنگره ملی شهدای لرستان چاپ می شود