مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 20:252021-01-09ورزشي

شب رویایی سامان قدوس با گل تماشایی در انگلیس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در جریان برگزاری دور سوم مسابقات جام حذفی فوتبال انگلستان، از ساعتی پیش دو تیم برنتفورد و میدلزبرو به مصاف یکدیگر رفتند؛ - لژیونر فوتبال ایران که شاغل در چمپیونشیب انگلستان است، امشب با نمایشی درخشان از خود در ترکیب تیمش توانست مسبب صعود برنتفورد به مرحله بعدی جام حذفی انگلستان شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، در جریان برگزاری دور سوم مسابقات جام حذفی فوتبال انگلستان، از ساعتی پیش دو تیم برنتفورد و میدلزبرو به مصاف یکدیگر رفتند؛ دیداری که در ورزشگاه خانگی برنتفوردی ها دنبال شد و در نهایت یاران سامان قدوس در تیم میزبان موفق شدند با برتری دو بر یک به مرحله بعدی صعود کنند.

در جدال امشب با نظر وارناک سرمربی تیم برنتفورد، سامان قدوس ستاره ایرانی این تیم از ابتدا در ترکیب تیمش قرار داشت و توانست نقش آفرینی درخشانی را برای تیمش داشته باشد.

قدوس ابتدا از روی ارسال ضربه کرنر در نیمه نخست و در دقیقه 35، گل اول تیمش را برای درویش اغلو ساخت اما میدلزبرویی ها در ابتدای نیمه دوم گل خورده را جبران کردند؛ روی یک حرکت زیبا اما قدوس توانست در قامت ناجی تیمش عمل کند و در دقیقه 64، این بار خود موفق به گلزنی شد تا برتری بار دیگر نصیب یاران برنتفورد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب رویایی سامان قدوس با گل تماشایی در انگلیس

شب رویایی سامان قدوس با گل تماشایی در انگلیس