مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 18:052021-01-09ورزشي

شهردار: پل شهید همدانی ریزش نکرده است


شهردار همدان با تاکید بر اینکه پل سردار همدانی ریزش نکرده است، گفت:سطح سه پل سردار همدانی درحال کابل کشی بوده که یکی از کابل ها دچار دررفتگی شده است.

- ایسنا/همدان شهردار همدان با تاکید بر اینکه پل سردار همدانی ریزش نکرده است، گفت:سطح سه پل سردار همدانی درحال کابل کشی بوده که یکی از کابل ها دچار دررفتگی شده است.

عباس صوفی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه اتفاق خاصی برای پل نیفتاده است، اظهار کرد: امروز تیم کابل کشی درحال کشش کابل سطح سه پل سردار همدانی بودند که یکی از کابل ها در می رود و چهار نفر از کارگران دچار مصدومیت می شوند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه اتفاق خاصی برای مصدومان رخ نداده و به صورت سرپایی مداوا شدند و فقط مهندس ناظر پروژه در بیمارستان بستری است.

شهردار همدان با تاکید بر اینکه حادثه خاصیت کارگاه عمرانی است، یادآور شد: در هر کارگاه عمرانی ممکن است حادثه رخ دهد و به همین علت هم از طریق نصب تابلو نسبت به ورود به کارگاه هشدار داده می شود.

صوفی درباره تاثیرات این اتفاق بر روند پروژه، ادامه داد: مشاوران اصلی پروژه از تهران به همدان آمده اند و فردا صبح جلسه ای درباره این موضوع برگزار خواهد شد تا وضعیت پروژه بررسی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار: پل شهید همدانی ریزش نکرده است

شهردار: پل شهید همدانی ریزش نکرده است