مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 16:352021-01-09دانش

کمترین میزان بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی را داریم


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی گفت: کمترین میزان بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی را داریم و تلاش می کنیم زمینه اشتغال زایی دانشجویان فراهم شود.

- فرزان قالیچی در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: رشته های جدید در دانشگاه علمی و کاربردی بر اساس نیازهای پژوهشی و نیاز بازار کار ایجاد می شود و در مقابل اگر برای یک رشته ای در سه دوره متوالی دانشجویی پذیرش نشود آن رشته حذف می شود.

وی با اشاره به توجه این دانشگاه به مسائل فناور و دانش بنیان افزود: دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی با کار و مهارت آموزی در دانشگاه عجین شده اند و در کنار تحصیل با صنعت نیز آشنا می شوند.

هشت واحد نوآور طی سال های اخیر در این دانشگاه مستقر شده که برنامه ریزی کرده ایم از درون این واحدهای نوآور شرکت های نوبنیان متولد شود.

قالیچی با بیان اینکه سیستم آموزش آنلاین در این دانشگاه از ابتدای شیوع ویروس کرونا راه اندازی شد، گفت: امسال همچنین تاکنون 900 ساعت روز آموزش و مشاوره اشتغال و توسعه کارآفرینی در کلینیک اشتغال این دانشگاه ارائه شده است.

وی به افزایش کمیت نظام آموزشی کشور گفت: در این خصوص دانشگاه جامع علمی کاربردی توجه ویژه ای بر ارتقای کیفیت آموزشی دارد و این دانشگاه شغل محور و کارآفرین بوده و موضوع آمایش مراکز نیز آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمترین میزان بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی را داریم

کمترین میزان بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی را داریم