مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 16:352021-01-09اجتماعي

اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی ارزشمندترین سرمایه کشور است


استاندار خوزستان با تأکید بر رفع مشکلات شهرستان دشت آزادگان، گفت: اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی که ارزشمندترین سرمایه کشور است باید حفظ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا شریعتی عصر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات عمرانی شهرستان دشت آزادگان و روستاهای تابعه آن، عنوان کرد: مشکلات آب و فاضلاب شهری و روستایی، راه ها، بیمه تأمین اجتماعی و موضوعات شهرداری های شهرستان دشت آزادگان مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، مقرر شد که سازمان تأمین اجتماعی تا پایان سال جاری همکاری لازم را با کارگران بیمه شده شهرداری ها داشته باشد و در مقابل شهرداری ها نیز منابع و سرمایه های راکد را ارائه دهند تا بتوان مشکل مزمن پرداخت نشدن مطالبات تأمین اجتماعی را رفع کرد.

استاندار خوزستان با به مشکلات حوزه راه و شهرسازی اشاره و بیان کرد: مقرر شد که راه و شهرسازی استان خوزستان و دشت آزادگان نظارت لازم را بر پروژه ها داشته باشد تا بهسازی جاده های شهری و روستایی به نحو مطلوبی انجام شود؛ ضمن اینکه مسیرهای روستایی نظیر هوفل و 10 پروژه روستایی دیگر که از محل اعتبارات نفت است، ابلاغ کنند تا عملیات آغاز شود.

شریعتی افزود: همچنین اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای باید بهسازی راه های شاکریه و سایر مناطقی را که به آنها محول شده، ظرف م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی ارزشمندترین سرمایه کشور است

اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی ارزشمندترین سرمایه کشور است