مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 16:002021-01-09سياسي

85 درصد پرونده های شورای حل اختلاف بهاباد به سازش ختم شد


با استفاده از ظرفیت شوراهای حل اختلاف در کاهش ورودی پرونده ها، 85 درصد از پرونده های ارجاعی در این شهرستان منجر به صلح و سازش شد.

- یزدـ رییس حوزه قضایی بهاباد گفت: با استفاده از ظرفیت شوراهای حل اختلاف در کاهش ورودی پرونده ها، 85 درصد از پرونده های ارجاعی در این شهرستان منجر به صلح و سازش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا ایزدی در جمع کارکنان شوراهای حل اختلاف صلحی آسفیج و بنستان اظهار داشت: از مهم ترین اهداف ایجاد شوراهای حل اختلاف، کاهش مراجعات مردم به دادگاه ، رفع اختلافات محلی و همچنین رسیدگی به مواردی که ماهیت قضایی ندارند، است.

وی عنوان کرد: با کنترل ورودی رونده ها علاوه بر ارتقاء کیفیت رسیدگی به پرونده ها و تکریم ارباب رجوع، می توان فرهنگ صلح و سازش را در جامعه افزایش داد.

رییس حوزه قضایی بهاباد با بیان اینکه حل و فصل پرونده با صلح و سازش باید در اولویت باشد، تصریح کرد: ایجاد صلح و سازش در بدو ورود پرونده بین طرفین دعوی، کاهش اطاله دادرسی و پیشگیری از طرح دعواهای دیگر در پی دارد.

ایزدی با تاکید استفاده از ظرفیت ریش سفیدان و معتمدان محلی اظهار داشت: ظرفیت افراد معین و معتمد محلات نقش به سزایی در تحقق هدف صلح و اسزش دارد که باید از این ظرفیت بی بدیل بهره گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 درصد پرونده های شورای حل اختلاف بهاباد به سازش ختم شد

85 درصد پرونده های شورای حل اختلاف بهاباد به سازش ختم شد