مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 15:552021-01-09اقتصادي

ایجاد اشتغال برای 250 نیازمند«سیروانی»


رییس کمیته امداد امام خمینی«ره» شهرستان سیروان گفت: امسال تاکنون برای بیش از 250 مددجو و نیازمند در این شهرستان شغل ایجاد شده و در این زمینه بیش از 55 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

- نورخدا شیرمحمدی رییس کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان سیروان شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های اشتغال زایی این نهاد در سیروان گفت: امسال تاکنون برای بیش از 250 مددجو و نیازمند در این شهرستان شغل ایجاد شده است.

 وی ایجاد اشتغال از طریق طرح هدایت شغلی و پرداخت تسهیلات به نیازمندان را یکی از زمینه های اشتغال مددجویان عنوان کرد و افزود: در این زمینه و از محل صندوق اشتغال نیازمندان، تسهیلات بانکی تبصره 16 و اشتغال پایدار روستایی برای تعداد بیش از 140 نیازمند شهرستان شغل ایجاد شده است.

رییس کمیته امداد سیروان با عنوان اینکه در این زمینه بیش از 55 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است تصریح کرد: این شغل ها عمدتاً در زمینه های صنعت، کشاورزی، صنایع دستی، مشاغل کوچک خانگی و خدمات بوده است.

وی ایجاد اشتغال از طریق راهبری شغلی را نیز از جمله دیگر برنامه های اشتغال برشمرد و گفت: از این طریق برای 110 نفر از مددجویان جویای کار بدون پرداخت تسهیلات در زمینه بافت گلیم نقش برجسته و خدمات دامپزشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال برای 250 نیازمند«سیروانی»

ایجاد اشتغال برای 250 نیازمند«سیروانی»