مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 14:502021-01-09فرهنگي

«لبخند قصه گو»؛ جشنواره ای با هدف انتقال پیام با مضامینی امیدبخش


جشنواره «لبخند قصه گو» با هدف انتقال پیام با مضامینی امیدبخش طراحی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مدیرکل کانون استان تهران در آیین گشایش نمایشگاه لبخند قصه گو  با تاکید بر اهمیت قصه گویی به عنوان فرصتی برای بیان مسائل تربیتی و اخلاقی گفت: در مجموع 140 اثر از دو گروه سنی کودکان و نوجوانان 12تا 18 سال 85 اثر  و بزرگسالان بالای 18 سال 55  اثر در این جشنواره شرکت کردند.

  فاطمه تنهایی با اشاره به اینکه عروسک کالایی فرهنگی است و عروسک های بومی و یا مردم ساخت به عروسک هایی گفته می شودکه توسط جوامع محلی با مواد و مصالح ساده بومی ساخته می شود؛ افزود: شرکت کنندگان در ساخت عروسک از ابزار و وسایل دلخواه استفاده کردند و عروسک های ساخته شده حاوی یک پیام امیدبخش با محوریت قصه و قصه گویی است و پیام ها در بخش مناسبی از بدنه عروسک یا در کنار آن نصب شده است.

محمدرضا زمردیان معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان نیز با تاکید بر ثبت آثار برگزیده جشنواره لبخند قصه گو،گفت: در صورت فراهم شدن بسترهای لازم، آثار برگزیده به تعداد بیشتر تولید می شود.

     فاطمه تنهایی نمادپردازی در جهت ایجاد حس مهرورزی وهمدلی، انتقال پیام هایی با مضامین امیدبخش و ایجاد زمینه برای پرورش توانایی های فردی و گروهی را از جمله اهداف این جشنواره دانست و عنوان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«لبخند قصه گو»؛ جشنواره ای با هدف انتقال پیام با مضامینی امیدبخش

«لبخند قصه گو»؛ جشنواره ای با هدف انتقال پیام با مضامینی امیدبخش