مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 14:102021-01-09سياسي

درخواست معاون رییس جمهور از قوه قضاییه برای رسیدگی به پرونده های اسیدپاشی اصفهان


معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در رابطه با پرونده های اسید پاشی گفت: شأن جامعه اسلامی و دینی ما این نیست که چنین رفتارهایی بدون رسیدگی قضایی و بدون اجرای عدالت باقی بماند و این ها اذهان و وجدان عمومی را نسبت به اصل عدالت، - خدشه دار می کند، بنابراین بسیار موضوع مهمی است خصوصا مواردی که تکرار شده دوباره وجدان ها را به درد آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از برنا، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: متأسفانه مواردی در زمینه اسید پاشی در کشور وجود دارد که مورد پیگرد قضایی لازم بعد اتفاق جرم قرار نمی گیرد.

معصومه ابتکار ، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، در رابطه با اسید پاشی در کشور گفت: متأسفانه مواردی در زمینه اسید پاشی در کشور وجود دارد که مورد پیگرد قضایی لازم بعد اتفاق جرم قرار نمی گیرد.

ممکن است دلیل های سیاسی یا رانت و قدرت مانع پیگیری آن شود که این جای نگرانی و تاسف دارد.

زمانی که آقای رییسی تشریف آمدند امیدها نسبت به این مسأله که قرار است ایشان به این موضوعات و هرگونه جرم ورود و رسیدگی کنند افزایش یافت مخصوصا موضوع اسیدپاشی که یکی از زشت ترین و پرخشونت ترین رفتارها است.

او ادامه داد: آمرین خیلی از جرم ها امروز با قدرت دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی و انتظامی مورد پیگیری قرار می گیرند البته همین انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست معاون رییس جمهور از قوه قضاییه برای رسیدگی به پرونده های اسیدپاشی اصفهان

درخواست معاون رییس جمهور از قوه قضاییه برای رسیدگی به پرونده های اسیدپاشی اصفهان