مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 13:452021-01-09فرهنگي

بازیگران فینال «شبهای مافیا» مشخص شدند


با گذشت سه فصل از «شب های مافیا» به کارگردانی سعید ابوطالب با حضور 36 بازیگر مرد و زن، فینال این رئالیتی شو با حضور بهترین بازیکنان این فصول ساخته می شود.

- با گذشت سه فصل از شب های مافیا به کارگردانی سعید ابوطالب با حضور 36 بازیگر مرد و زن، فینال این رئالیتی شو با حضور بهترین بازیکنان این فصول ساخته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی این مجموعه، از هر فصل چهار بازیگر برتر برای فینال انتخاب شدند و محمدرضا علیمردانی نیز همچنان به عنوان گرداننده حضور دارد.

فصل سوم این مجموعه با حضور امیرمهدی ژوله، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، امید حاجیلی، کامران تفتی، حسین مهری، شهاب عباسی، بهنام تشکر، نیما رییسی، امیر کربلایی زاده، احسان کریمی و رامین ناصر نصیر هم اکنون از طریق پلتفرم فیلیمو در حال پخش است.

در فصل اول نیز سیدجواد هاشمی، هادی کاظمی، بیژن بنفشه خواه، محمدرضا هدایتی، حامد آهنگی، رضا شفیعی جم، کاوه خداشناس، هومن حاج عبدالهی، عماد طالب زاده، مجید واشقانی، میرطاهر مظلومی و بهرنگ علوی حضور داشتند.

همچنین فصل دوم نیز رقابت زنان بازیگری چون شقایق دهقان، نسیم ادبی، شبنم فرشادجو، خاطره حاتمی، سمیرا حسن پور، سیما تیرانداز، آزیتا ترکاشوند، مریم مومن، رویا میرعلمی، سمانه پاکدل، شهرزاد کمال زاده و گلوریا هاردی را به تصوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگران فینال «شبهای مافیا» مشخص شدند

بازیگران فینال «شبهای مافیا» مشخص شدند