مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 13:052021-01-09اقتصادي

56 میلیون مترمکعب فاضلاب در کردستان تصفیه شد


معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 56 میلیون و 461 هزار مترمکعب فاضلاب در سطح استان تصفیه شده است.

- جمشید زرین امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: در حال حاضر  بیش از یک میلیون و 170 هزار نفر معادل 96 درصد جمعیت شهرنشین استان زیر پوشش خدمات فاضلاب قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه 8 تصفیه خانه فاضلاب در شهرهای استان فعال است، افزود: این تصفیه خانه ها با ظرفیت تصفیه مجموع 220 هزار مترمکعب در سال در کردستان فعالیت می کنند.

وی اعلام کرد: اولین تصفیه خانه فاضلاب روستایی استان نیز طی 8 سال اخیر وارد مدار شده است.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا کردستان افزود: در همین راستا در سال جاری 56 میلیون و 461 هزار و 508 مترمکعب فاضلاب در سطح استان تصفیه شده است.

زرین تصریح کرد: به زودی و در قالب پویش هر هفته – الف- ب- ایران، تصفیه خانه فاضلاب شهر کامیاران به مدار می آید که با احتساب آن تعداد تصفیه خانه های فاضلاب استان به 10 واحد خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: این طرح اهداف مختلفی را در حوزه اقتصادی و اجتماعی دنبال می کند که از جمله اهداف اجتماعی آن می توان به حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از آلودگی منابع آب خاک و هوا، ارتقاء سطح بهداشت و سلامت عمومی، جلوگیری از آلودگی سفره آبهای زیرزم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 میلیون مترمکعب فاضلاب در کردستان تصفیه شد

56 میلیون مترمکعب فاضلاب در کردستان تصفیه شد