مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 12:552021-01-09سياسي

مکتب حاج قاسم باید میان نسل جوان معرفی شود


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: مکتب حاج قاسم باید گسترش یابد و میان نسل جوان فعلی معرفی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار صادق حسینی در مراسم گرامیداشت سالگرد سردار سلیمانی و چهلم شهید فخری زاده و نامگذاری سالن اردوگاه سلیمان خاطر به نام حاج جبهه حق در برابر جبهه باطل بود که دارای عملکر درخشانی در دوران دفاع مقدس بوده و به عنوان یکی از نخبگان جنگ شناخته می شد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اعلام کرد: همه ما وظیفه داریم ابعاد فکری و شیوه زندگی و ویژگی های سردار سلیمانی را به عنوان الگوی موفق برای دانش آموزان معرفی کنیم سرداری که در مکتب امام راحل بزرگ شد و امروز خود یک مکتب است.

حسینی اضافه کرد: شهدای ما از جمله حاج قاسم اسطوره واقعی جبهه حق علیه باطل است که باید در درس های مدارس برای تربیت نسل بعد معرفی و تدریس کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان سرسخت سردار نیز خواهان دیدار سردار سلیمانی از نزدیک بودند، گفت: هدایت، رهبری، نظارت و فرماندهی سردار سلیمانی با امکانات محدود موجب پیروزی حق بر باطل شد و جبهه مقاومت به پیروزی رسید.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: ارتباط دلی با ملت ایران و ملت های تحت ستم قرار گرفته ی سوریه و عراق، بررسی شیوه عمل دشمن، ارایه طرح های عملیاتی و حفاظت از نیروها از وجهه های حاج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب حاج قاسم باید میان نسل جوان معرفی شود

مکتب حاج قاسم باید میان نسل جوان معرفی شود