مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 12:302021-01-09سياسي

آیت الله اختری: پاکستان نسبت به ریشه کن کردن گروه های مسلح تکفیری اقدام کند


آیت الله محمد حسن اختری در پیامی شهادت 11 معدنچی در پاکستان را به پیروان اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت گفت و خواستار برخورد قاطع نیروهای امنیتی و نظامی پاکستان با عوامل این حادثه شد.

- آیت الله محمد حسن اختری در پیامی شهادت 11 معدنچی در پاکستان را به پیروان اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت گفت و خواستار برخورد قاطع نیروهای امنیتی و نظامی پاکستان با عوامل این حادثه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام آیت الله اختری رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری به شرح زیر است : بسم الله الرحمن الرحیم وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ ذُکِّرَ بِآیَاتِ رَبِّهِ ثُمَّ أَعْرَضَ عَنْهَا إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ(قرآن مجید سوره سجده آیه 22) با کمال تاسف و تالم جامعه جهانی به ویژه امّت اسلامی بیش از چند دهه شاهد جنایات وحشتناک گروههای مسلح تکفیری وابسته به فرقه ظالم و ضالّه وهابیت تکفیری و رژیم جنایتکار آل سعود علیه پیروان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در کشور مختلف و به ویژه در کشور پاکستان می باشند.

ادامه جنایت گروه های تکفیری وهابی و کشتار مردم بیگناه با سکوت ذلت بار سازمان های حقوقی بین المللی و محافل مدعی دفاع از حقوق بشر روبرو گردید و تاسف بارتر اینکه دولت و سازمان های قضایی، امنیتی و نظامی این کشور نتوانسته اند و یا نخواستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اختری: پاکستان نسبت به ریشه کن کردن گروه های مسلح تکفیری اقدام کند

آیت الله اختری: پاکستان نسبت به ریشه کن کردن گروه های مسلح تکفیری اقدام کند