مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 12:252021-01-09سياسي

روش های تهاجم جبهه کفر را نشناسیم نمی توانیم از خودمان خوب دفاع کنیم


فرهنگی شورای روابط خارجی با بیان اینکه اگر روش های تهاجم جبهه کفر را نشناسیم نمی توانیم از خودمان خوب دفاع کنیم،گفت: ما در مقابله با دشمن با یک کشور طرف نیستیم و با یک جبهه طرف هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوره احزاب خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، مهدی مصطفوی رییس کمیسیون علمی ـ فرهنگی شورای روابط خارجی در سومین نشست کنفرانس احزاب حامی مقاومت، اظهار داشت: شهید سلیمانی یکی از نمونه هایی بود که اشداء علی الکفار و رحماءبینهم بود.

رییس کمیسیون علمی ـ فرهنگی شورای روابط خارجی با تاکید بر اینکه امروز دشمنان ما در قالب یک جبهه کفر علیه مومنین عمل می کنند و سران استکبار هرچند گاهی تصمیم می گیرند منافع را برای خودشان کسب کنند ولی جمع کفار ترجیح می دهند مشارکت در مقابله با حق داشته باشند، تصریح کرد: تاریخ فعالیت های دشمنان اسلام و غرب و صهیونیسم نشان می دهد که اینها همواره تلاش کرده اند که در یک مجموعه علیه اسلام و مسلمین عمل کنند.

وی افزود: اگر هم زمانی از درون شیطان بزرگ رشد می کند و تصمیم می گیرد که منافع کفر را فقط برای خودش کسب کند و دیگران را مشارکت ندهد و اروپا را حذف کند، امکان ادامه این برای جبهه کفر سخت می شود و نمی پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش های تهاجم جبهه کفر را نشناسیم نمی توانیم از خودمان خوب دفاع کنیم

روش های تهاجم جبهه کفر را نشناسیم نمی توانیم از خودمان خوب دفاع کنیم