مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 12:152021-01-09حوادث

سارقان سبب سقوط دکل خط 400 کیلوولت زاهدان _ سفیدآبه شدند


مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان گفت: متاسفانه شب گذشته برخی افراد سودجو در جهت منافع مالی شخصی، به بیت المال خسارت زیادی وارد نمودند و نواحی شمالی استان را در خاموشی فرو بردند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان گفت: متاسفانه شب گذشته برخی افراد سودجو در جهت منافع مالی شخصی، به بیت المال خسارت زیادی وارد نمودند و نواحی شمالی استان را در خاموشی فرو بردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا نرگس مشهدی افزود: سرقت از دکل خط 400 کیلوولت زاهدان-سفیدآبه در 9 کیلومتری زاهدان سبب سقوط دکل و ایجاد خسارت حداقل یک میلیارد تومان گردید.

وی بیان کرد: این حادثه در ساعت یک بامداد اتفاق افتاد و تا ساعت 4 صبح کلیه مناطق از مسیرهای مختلف برقرار شدند.

مشهدی ادامه داد: برنامه ریزی کمیته بحران شرکت مبنی بر تامین قطعات کسری و برقراری هر چه سریعتر شرایط نرمال خط هست تا در این سرما کلیه هم استانی ها از نعمت برق مطمئن و پایدار برخودار شوند.

وی اظهار داشت: افرادی که با هدف سودجویی دست به سرقت از این دکل ها می زنند، علاوه بر تضییع بیت المال و ایجاد مزاحمت برای بخش کثیری از مردم، خود را با خطر جدی مواجه می کنند که بعضا به قیمت جان آن ها تمام می شود که در حادثه شب گذشته هم یکی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان سبب سقوط دکل خط 400 کیلوولت زاهدان _ سفیدآبه شدند

سارقان سبب سقوط دکل خط 400 کیلوولت زاهدان _ سفیدآبه شدند