مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 12:152021-01-09اقتصادي

مهلت ثبت نام وام کرونا تمدید شد


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران خبر داد: مهلت ثبت نام فعالان گردشگری برای دریافت تسهیلات حمایتی کرونا در سامانه کارا تا پایان دی ماه تمدید شد.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران خبر داد: مهلت ثبت نام فعالان گردشگری برای دریافت تسهیلات حمایتی کرونا در سامانه کارا تا پایان دی ماه تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرهام جانفشان اظهار کرد: تمام تاسیسات گردشگری و راهنمایان تور که اطلاعات خود را در سامانه های سادرا و جانا ی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ثبت کرده اند می توانند با مراجعه به سامانه کارا Kara.

mcls.

gov.

ir از قسمت مخصوص تسهیلات گردشگری ، درخواست خود را برای دریافت وام ثبت کنند.

او افزود: با توجه به این که بیشترین تعداد تاسیسات گردشگری و راهنمایان تور در استان تهران فعالیت دارند از معاونت گردشگری تهران خواسته شده با توجه به حجم بالای متقاضیان برای دریافت تسهیلات با جدیت مشکلات فعالان گردشگری را برای دریافت تسهیلات بانکی پیگیری کند و هرگونه گزارش همکاری نکردن بانک ها در پرداخت تسهیلات برای پیگیری به معاونت گردشگری کشور اعلام شود.

ولی تیموری ـ معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ـ نیز با اشاره به اختصاص سه هزار میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از صنعت گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام وام کرونا تمدید شد

مهلت ثبت نام وام کرونا تمدید شد