مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 12:102021-01-09بين الملل

بعد از پایان کرونا، با لوکس ویلا هر ویلایی در نمک آبرود را می توانید اجاره کنید


نمک آبرود شهرکی توریستی است که پایتخت نشین ها تا فرصت سفر کردن پیدا می کنند، به سمت نمک آبرود می روند تا چند روزی را با تفریحات هیجان انگیز شهر و همچنین جاهای دیدنی و طبیعت زیبای شمال، - نمک آبرود شهرکی توریستی است که پایتخت نشین ها تا فرصت سفر کردن پیدا می کنند، به سمت نمک آبرود می روند تا چند روزی را با تفریحات هیجان انگیز شهر و همچنین جاهای دیدنی و طبیعت زیبای شمال، بهترین خاطرات سفر را برای خود بسازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام لوکس ویلا، با این مجموعه همراه باشید تا در ادامه نگاهی به نمک آبرود و جاهای دیدنی شهر بیاندازیم.

نمک آبرود کجاست؟ نمک آبرود جزء شهرهای غربی استان مازندران به حساب می آید و در گذشته که شهرهای نوشهر و چالوس جمعیت زیادی داشتند، تصمیم گرفته شد تا این شهر توریستی تاسیس شود تا مردم به این شهر مهاجرت کرده و از جمعیت شهرهای چالوس و نوشهر کاسته شود.

برای دسترسی به نمک آبرود هم می توان از جاده چالوس رفت که نزدیک ترین و سریع ترین راه می باشد و هم از جاده تهران – رشت که در مواقع شلوغ و ترافیک های بسیار سنگین جاده چالوس شاید منطقی تر باشد.

نمک آبرود در فاصله 15 کیلومتری غرب جاده چالوس واقع شده که روزهای عادی نزدیک به 3 ساعت طول می کشد تا از تهران به نمک آبرود رسید اما در روزهای آخر هفته و بخصوص تعطیلات چند روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعد از پایان کرونا، با لوکس ویلا هر ویلایی در نمک آبرود را می توانید اجاره کنید

بعد از پایان کرونا، با لوکس ویلا هر ویلایی در نمک آبرود را می توانید اجاره کنید