مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 12:002021-01-09سياسي

ثبت نام آزمون ورودی حوزه علمیه جامعه الزهرا آغاز شد


مدیر حوزه علمیه جامعه الزهرای قم گفت: ثبت نام از داوطلبان شرکت در آزمون ورودی جامعه الزهرا از 19 دی ماه آغاز شده و تا 22 بهمن ادامه دارد.

- ایسنا/قم مدیر حوزه علمیه جامعه الزهرای قم گفت: ثبت نام از داوطلبان شرکت در آزمون ورودی جامعه الزهرا از 19 دی ماه آغاز شده و تا 22 بهمن ادامه دارد.

حجت الاسلام سید محمود مدنی در نشست خبری شروع ثبت نام آزمون ورودی جامعه الزهرا عنوان کرد: ثبت نام از داوطلبان آزمون ورودی حوزه علمیه جامعه الزهرا در سطوح مختلف یک تا چهار و بازپذیری از 19 دی ماه آغاز شده و تا 22 بهمن ماه ادامه دارد.

وی با تاکید براین که آزمون ورودی جامعه الزهرا در تمامی مقاطع به جز سطح چهار به صورت مجازی برگزار می شود، بیان کرد: امسال در شیفت عصر، بخش تمام وقت عصر را دایر کردیم تا بتوانیم از تمامی ظرفیت ها و امکانات برای پذیرش بیشتر طلاب بهره بگیریم .

حجت الاسلام مدنی اظهارکرد: در سطح سه از 50 رشته همسو پذیرش داریم و رشته هایی نیز به مراجع تصویب کننده ارایه داده ایم که در صورت مصوب شدن، افزایش رشته ها را در سطح سه و چهار خواهیم داشت.

وی با اشاره براین که جامعه الزهرا تاکنون چندین برابر ظرفیت متقاضی داشته و همواره توانسته از تمامی ظرفیت های خود جذب طلاب کند، تصریح کرد: جامعه الزهرا در سه بخش حوزوی، دانشگاهی و آموزشی و پرورشی فعالیت می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام آزمون ورودی حوزه علمیه جامعه الزهرا آغاز شد

ثبت نام آزمون ورودی حوزه علمیه جامعه الزهرا آغاز شد