مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 12:002021-01-09سياسي

اجلاس علمای شیعه و سنی لبنان در بزرگداشت سردار سلیمانی برگزار شد


به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، اتحادیه جهانی علمای مقاومت و تجمع علمای مسلمان در لبنان، نشستی با شکوه با حضور شخصیت های دینی و سیاسی در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگ «الساحه» بیروت، - به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، اتحادیه جهانی علمای مقاومت و تجمع علمای مسلمان در لبنان، نشستی با شکوه با حضور شخصیت های دینی و سیاسی در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگ الساحه بیروت، برگزار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در این نشست شیخ ماهر حمود، رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت و نمایندگانی از گروه های مختلف دینی و لبنانی و فلسطینی سخنرانی کردند.

عباس خامه یار، رایزن فرهنگی ایران ضمن تجدیدپیمان با سردار سلیمانی و تأکید بر ادامه راه آن شهید بزرگوار گفت: شهید سلیمانی خطرناک ترین شخصیتی بود که توانست نقشه آمریکا و اسراییل را در خاورمیانه به شکست بیانجامد و همین نگاه راهبردی او بود که توانست با ایجاد مقاومت در منطقه و تغییر موازنه قدرت، حرکت توافقنامه سایکس بیکوی دو را متوقف کند.

وی ضمن ارائه توصیفی از شخصیت سردار سلیمانی افزود: او ایجادکننده مکتبی نظامی و نمونه بود و اندیشمندی راهبردی و طراحی استرات‍ژیک بود که با هوش سرشار خود و مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاس علمای شیعه و سنی لبنان در بزرگداشت سردار سلیمانی برگزار شد

اجلاس علمای شیعه و سنی لبنان در بزرگداشت سردار سلیمانی برگزار شد