مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 11:552021-01-09سياسي

پیگیری احمد مرادی برای انتقال دفتر مرکزی پالایشگاه لاوان به هرمزگان


مدیرعامل و عضو هیات مدیره پالایشگاه نفت لاوان با حضور در دفتر ارتباط مردمی دکتر احمد مرادی نائب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با وی دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مدیرعامل پالایشگاه نفت لاوان با حضور در دفتر احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت تولیدات این پالایشگاه گفت: در صورت اتمام طرح توسعه، ظرفیت تولید پالایشگاه لاوان به بیش از 110 هزار بشکه در روز خواهد رسید.

مدیرعامل پالایشگاه نفت لاوان همچنین درخواست کرد تا اعضای کمیسیون انرژی مجلس با حضور در جزیره لاوان از تاسیسات و طرح های در حال اجرای این پالایشگاه بازدید کنند.

احمد مرادی نائب رییس کمیسون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به محرومیت جزایر استان گفت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری همواره عمران و آبادانی جزایر بوده است اما متاسفانه بومیان جزایر همچنان در محرومیت زندگی می کنند لذا شایسته است پالایشگاه لاوان به گونه ای اقدام نماید که بومیان جزیره لاوان از برکات اسقرار پالایشگاه در مجاورت محل سکونتشان بهرمند گردند.

مرادی همچنین گفت: سالهاست مسئولین و نمایندگان به صنایع بخشنامه و ابلاغ قانونی نموده اند که دفتر مرکزی باید در محل فعالیت شرکت باشد اما متاسفانه این مهم در خصوص برخی صنایع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری احمد مرادی برای انتقال دفتر مرکزی پالایشگاه لاوان به هرمزگان

پیگیری احمد مرادی برای انتقال دفتر مرکزی پالایشگاه لاوان به هرمزگان