مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 11:052021-01-09حوادث

مامور قلابی پلیس راه زنجان – قزوین در دام قانون افتاد


جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: فرد مامورنما که با استقرار در جاده با پوشیدن لباس مخصوص و معرفی خود به عنوان مامور راهنمایی و رانندگی از رانندگان در شهرستان سلطانیه اخاذی می کرد، - ایسنا/زنجان جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: فرد مامورنما که با استقرار در جاده با پوشیدن لباس مخصوص و معرفی خود به عنوان مامور راهنمایی و رانندگی از رانندگان در شهرستان سلطانیه اخاذی می کرد، شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ ایرج خانی پور ظهر امروز (20 دی ماه) در جمع خبرنگاران، در رابطه با ماجرای دستگیری مامور قلابی پلیس راه اتوبان زنجان - قزوین، اظهار کرد: در پی وصول اخبار مبنی بر اینکه شخصی با عنوان مامور راهنمایی و رانندگی در محورهای مواصلاتی سلطانیه از رانندگان اخاذی می کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی، متهم را با البسه پلیس راهور و با یک دستگاه خودرو سمند، مجهز به آرم و علائم راهنمایی و رانندگی و چراغ گردان، حین ارتکاب جرم در اتوبان زنجان - قزوین مشاهده، دستگیر و به پلیس اطلاعات شهرستان انتقال دادند.

این مسئول از توقیف یک دستگاه سمند از مامور قلابی دستگیر شده خبر داد و تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه، ابتدا خود را مامور راهور ناجا معرفی کرده بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مامور قلابی پلیس راه زنجان – قزوین در دام قانون افتاد

مامور قلابی پلیس راه زنجان – قزوین در دام قانون افتاد