مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 دی 1399 ساعت 11:052021-01-09فرهنگي

ثبت چهره های جدید در پرونده داوری فیلم فجر و جای خالی 4 نفر


جشنواره سی ونهم فیلم فجر در حالی هیات داوران خود را شناخته که بیشتر اعضای این هیات هفت نفره، اولین داوری خود را در این رویداد سینمایی تجربه می کنند.

- جشنواره سی ونهم فیلم فجر در حالی هیات داوران خود را شناخته که بیشتر اعضای این هیات هفت نفره، اولین داوری خود را در این رویداد سینمایی تجربه می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با اعلام رسمی هیات داوران جشنواره امسال فجر شاهد ترکیبی تازه هستیم که پیش تر فقط صاحب یک فیلم در جشنواره بودند.

در دوره های گذشته معمولا وقتی اعضای هیات داوران جشنواره فجر اعلام می شدند، در بین آن ها دست کم یکی دو نفر بودند که بیش از دیگران داوری در این رویداد را تجربه کرده بودند، اما امسال در جشنواره ای که به دلیل ادامه دار بودن همه گیری کرونا در شرایطی خاص برگزار می شود، به طوری که حتی شاید اصلا برنامه نمایش برای مردم، اهالی رسانه و صاحبان فیلم ها نداشته باشد و آثار فقط برای داوران به نمایش درآیند، هیات داوری هم متفاوت انتخاب شده است.

در بین داوران امسال که شامل محمد احسانی (مدیر فرهنگی)، ساره بیات (بازیگر)، مرتضی پورصمدی (مدیر فیلمبرداری)، بهرام توکلی (نویسنده و کارگردان)، نیما جاویدی (نویسنده و کارگردان)، سیدجمال ساداتیان (تهیه کننده) و مصطفی کیایی (نویسنده و کارگردان) می شود، فقط جمال ساداتیان و محمد احسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت چهره های جدید در پرونده داوری فیلم فجر و جای خالی 4 نفر

ثبت چهره های جدید در پرونده داوری فیلم فجر و جای خالی 4 نفر